Shit det var länge sen!

halloj på er!

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterar på VÄLDIGT länge!! men det har bara inte blivit av helt enkelt!

I övrigt så rullar livet på precis om vanligt... Men inte långt kvar nu till Studenten!! :D :D ska bli så grymt skönt!! men sen är ju frågan vad man ska göra till hösten för det har jag inte en blekaste aning om... Blir nog lite extra jobb på hemtjänsten å i Hörnefors på måleriet hoppas jag! :). Bara att plugga på in i det sista nu så man blir klar med allt, har redovisning på mitt projekt arbete imorn så då får man det undanstökat sen är det bara två uppgifter kvar! som är påbörjade inte allt för mkt kvar på :) Känns skönt men kmr kännas ännu mer skönt då allt är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu