Ska väll försöka ändå...

Ja mina inlägg kommer inte så ofta men... Känner att jag inte har nått att blogga om... Alla mina vänner är bortresta- har pojkvännen på hyfsat nära håll iaf! Planerar lite inför den helgen då jag tänkt åka upp till Luleå till min kära maria <3 å med en förhoppning på lite party då! :) Var så sjukt länge sen sist, man känner sig nästan som en nykterist! :S

Helgen har jag iaf tillbringat med min bästaste Erik <3 och den har varit ok! imorgon väntar skolan- inte lika kul taggar inte för fem öre!!
Aja ha det gott alla, sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu