Tråkig dag i skolan...

Sitter nu och har projekt å företagande... Har gjort provet och lämnat in den skriftliga redovisningen... nu är det bara den muntliga kvar! Sen är jag färdig med kursen :D Sen idag efter lunch är det Nationella prov i engelska, ska skriva en uppsats och efter det har jag svenska eller så är det tvärt om. Men igentligen så vill jag bara hem nu!!!

Skulle behöva spendera min tid åt att göra undan två svenska uppgifter och en i historia... men men då ska energin finnas till det också! :/ å det gör den inte riktigt känner jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu