Lovet snart slut :( :(

Shit vad jag tkr tiden går snabbt! snart är lovet slut också!! :( :( vill ha lov hela tiden, lr åtminstone så kan jag jobba ist för att gå i skolan!!!

Men men sånt är livet... Har dock inte haft det bästa lovet men... Jag träffade en fin människa iaf! å hoppas det finns något att spinna vidare på, längtar tills jag får träffa honom igen <3
Vill ligga å mysa i soffan till nån romantisk film <3

Imorrn bär det av mot Longviksmon med Jessica :) är någon typ av skoter evenemang! :D hoppas det blir kul kul!

Idag har de då varit lungt, ha varit själv hemma med hundarna... men är typ så himla trött!! Ska se the voice ikv me maria, hoppas jag kan hålla ögonen öppna bara trots att jag har tagit en promis nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu