Trist väder ihelgen...

Säger bara fy så tråkigt väder vi har haft ihelgen... hade juh tänkt att dra upp till backen i lördags me skotern, men är liksom inte lika kul då det är så trist väder :( målnigt å med snudd på snö... Får ta nya tag till nästa helg då åker jag än om det är molnigt bara det inte snöar :P
Har varit ute å gasat lite iaf! :) Gjort lite läxor med... Ikv blire gymmet än om jag är ganska trött å har ont i armarna :/
Måndag imorrn då... skulle vilja ha helg längre! Känns halv jobbigt än fast jag har praktik, men jag vet juh att jag måste till skolan på onsdag- fredag -.- :( fuck! det vill jag inte. Asså usch vad jag inte tkr om den där skolan... så fucking booring!!! Längtar tills jag slipper den där jävla skolan...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu