Då har man hunnit va 19 i en dag! :)

Halloj på er alla!
Vet att jag är dåligt på att uppdatera... Men har som aldrig ork...

Men aja, nu är man 19!! :D ett steg närmare 20 :D

Har haft praktik idag och igår, gick bra som alltid, BrittMarie bjöd på go fika igår på min födelsedag, hon är så snäll! :) <3. Sen idag blev det spackling, takmålning, snickerimålning å tapetsering... gick hyfsat bra faktiskt å även tapetseringen, gick inte åt så många svordomar dom jag trodde de skulle göra :)
Körde bil till praktiken idag så de va chill, Beatrice fick åka med mig hem =)

Helgen så var jag ute å gasade me skotern i lördags vi var upp till fäbodarna å utkiken! fint vare!! :) sen söndagen, jobbade jag kväll, gick bra de med!
Här kmr några bilder!

Utkiken

Fäbodarna


Utkiken


Utkiken

Utkiken


Fäboradna


Skotran min =)  <3


Fäbodarna, jag till vänster i skoterkläderna :)



Kommentarer
Postat av: Beatrice

fina skoterkläder!!!

Vars haru kötp dom? :)

2012-01-17 @ 19:30:47
URL: http://beah.bloggplatsen.se
Postat av: Annika

Tack, jag köpte dem på yamaha center i övik :)

2012-01-18 @ 16:07:20
URL: http://bobergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu