Städning!!

Alla behöver väll städa då och då... Men jag gör det nog inte aldeles i onödan, det ska vara då det är dåligt väder lr då man har tid över! Som idag, fast jag igentligen borde plugga hela dagen... har så sjukt mkt att göra i skolan... känner mig övergrävd just nu, men det är väll mitt eget fel också!! Idag har jag iaf läst ett häfte om minoritetsspråk i sverige och städat mitt rum... och skottat vebodtaket! tkr jag varit ganska duktig! Får se om jag tar mig en sväng till gymmet... lyfte 9kg på varje arm igår 3*15 rep skulle vilja öka till 10kg på varje arm! Jag verkar aldrig få träningsvärk, konstigt nog... måste träna hårdare!!! :)

Före städning! - Ska vell igentligen skämmas över att lägga upp bilder på ett så stökigt rum!
Efter städning:





Aningen suddigg sista bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu