Övik *2 haha!

Haha! snacka om att man flaxar kanske liiite i onödan ibland (A)
Först var jag ner till övik igår med Andreas Och Niklas då provade jag ett par skor som jag sedan ångrade att jag inte köpte sååå då åkte jag dit idag igen men då med pappa, maria å andreas och köpte dem :)
Med dem på :) dock skitig spegel..
Helgen btw har i övrigt varit bra Niklas var hos mig från fredag kväll till lördag.. De dagarna var fullproppade med aktiviteter först film på fredagkväll med en promenad som följd. Sen på lördag morgon först övik sen åkte vi å pimplade utan napp så vi tappade tålamodet ganska fort... Då åkte vi ut till Järnäsklubb å hade picnic (blåste jätte kallt) så blev inte så långvarit. Åkte hem å lämnade grejerna sen åkte vi till Lenas vägkrog och åt middag innan han åkte hem till Skeå. Hoppas vi ses snart igen! <3
Rödviken
Järnäsklubb
Udden på Järnäsklubb
Udden Järnäsklubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu