Nyhetsartikel

Tja!

Sitter nu på skolan och försöker skriva en nyhetsartikel... inte så roligt går inte så jätte bra heller :P

Det var juh ett tag sen jag skrev här sist så men känner att jag inte har orkat eller haft lust..
Igår sov jag över hos min underbara vän Maria i stan och hennes pojkvän Oskar, vi spelade spel och hade det bara trevligt! :)

Efter denna svenska lektion så har jag bara två lektioner kvar, engelska och idrott, men slutar ändå inte förrän 15 fett drygt än om vi brukar få sluta tidigare från idrotten så måste jag verkligen bli klar med den upgiften på den lektionen, så måste ändå stanna till senast 3 om jag inte hinner klart den tidigare såklart! :)

Ihelgen blir det nog bara lungt tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

ja riktigt nice faktiskt, bara till att göra en repris ;)

2011-09-17 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu