Sjuk :((

Alltså så fucking dålig tajming att bli sjuk just nu!!!!

Jag vill vara frisk!!!

På tisdag ska jag på en heldagskurs på flygplatshotellet (byggnadställning) kurs, å det känns skit drygt å vara förkyld då -.- jag hoppas att jag har hunnit friskna till, i värsta fall så måste jag vara hemma från praktiken på Måndag så jag kan vara hyfsat frisk tills på Tisdag. Sen fick jag veta igår att vi ska ha dans på kvällen kl 19 så det kmr bli jävligt tajt att ta sig hem, kursen är beräknad att sluta 16.30 å tåget går 17.30 typ... Men jag måste hinna så är det bara annars får jag försöka hinna med någon buss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu