Lite allt möjligt

Hej!

Har varit lite turbulens i veckan, har typ bara varit i skolan från onsdag för på tisdag var jag på kurs. Sen har jag hunnit vara sjuk också veckan innan från torsdag och frammåt är fortfarande inte frisk! Men försöker vara i skolan ändå! for hem efter andra lektionen idag för jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk :((

Fick sen veta då jag kom hem att åskan hade slagit ner i vår skola :P läskigt!! :O
Har också varit å lämnat igen mina kängor som jag köpte för de hade gått sönder å de hade inga nya i samma storlek så jag ska leta mig ett par andra men fick tillbaks pengarna!

Imorgon ska jag köra moped till Nordmaling för att jag ska kunna ta mig hem direkt då jag kommer från tåget 13.40 =)

I tisdags hade vi dans :) weehii så kul! :D det var bara en sån där tillfällig träff så vi inte ska glömma bort alla danser :P

Men det lär nog bli någon fler också :D

På söndag blir det iaf, kanske bio Pirates of Caribben- I främmande farvatten 3D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu