Går mot ljusare dagar!!

Äntligen börjar jag känna mig bättre!!

Hoppas bara det fortsätter så nu! =)

Kommer nog gå som planerat nu med kurs på tisdag, dans på kvällen (men jag ska försöka ta det lungt).
Fick veta idag att det inte blir någon praktik imorgon för att hon inte har något jobb :P
Det passar iof ganska bra för att då kan jag vara hemma å vila upp mig istället, orkar då rakt inte fara till nån skola imorrn då :P Bättre jag är på bena tills på tisdag!

Idag, har jag varit ute å övn-kört lite till typ Hummelholm- Gräsmyr å hem så fucking  drygt med alla små guppiga jävla grusvägar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu