YIPPIE!! :D <3

YESSS ÄNTLIGEN!! så klarade jag första fasen på körskolan idag, tack vare min underbara vän Beatrice som har gått å blivit sjuk, krya på dig vännen .<3

Har haft dans ikväll, for även på den lättare kursen för att jag inte hade något att göra, sen så behövdes det nog en till där med eftersom att inte G-M var där. På den andra kursen var det bara jag och Eva, så vi körde bara igenom de senaste danserna och sen gjorde vi kväll.

Nä.. nu ska jag sova... känner mig trött idag :P

har gjort mycket, skottat två halva tak, tagit promenad, fixat cykeln, provkört mopeden (det var besvärligt kan jag lova, rena gympasset)

Så natti natti till alla er då! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu