Känns som att det var ett tag sedan jag uppdaterade...

Jag har inte orkat skriva på bloggen så mkt.. har lite bilder att lägga upp men det får jag ta en annan gång, är inte på humör... är ganska mycket nere nu,, vet dock inte varför, än så länge så tycker jag att sportlovet suger förutom i lördags då jag var på skoterträff i Långviksmon, det var trevligt jag provkörde en ny Yamaha viking! =) med servostyrning det är första gången jag kör en skoter med det :P

Ikväll blir det bara att vara hemma som det ser ut.. trist men sant det är så då man inte kan frakta sig själv och då vännerna inte är hemma :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu