Buberget och Dans!



Igår så var vi till Buberget i Vindeln med skolan det var riktigt kul! den Alpina backen och slalom backen var väldigt brant men det gick bra, vi åkte alla backar. Skulle gärna fara dit fler ggr..
Sen då vi skulle hem så vart vi nästan fast inne i tåget de fick inte upp dörrarna :P de kunde öppna en efter 10 mins försening så alla fick ta ersättningsbuss.. som gjorde att jag missade bussen från Nordmaling och hem -.-
kom då på att jag kunde åka med eva.. det var tur annars hade jag måstat vänta på bussen till kl18 eller ringa efter skjuts. Men jag tog mig hem iaf!

Sen for jag på dansen efter att ha slängt i mig mat. Efter ett tag kändes det som att jag hade en fotboll i magen, vet ej varför...Hade ingen ork lr energi, kunde ingen dans lr nått :((:( så det blev en tidig kväll. Då jag kom hem så höll jag på att spy på vägen från bilen och in :P

Idag är jag hemma, för att vara på den säkra sidan.. Men kmr nog att fara till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu