Bra helg! =)

HEJ PÅ ER ALLA!! vill passa på att berätta vilken bra helg jag har haft.
I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde var nog bara hemma, lördag blev det fest på kvällen så då åkte jag in till nordmaling där vid 21 och kom hem 01.45, maria sov över hos mig vi somnade typ inte förrän närmare halv 3 :P
Festen var skoj iaf! haha.. jag å Bea buggade en del, skoj var det, kändes som att hon hade lite för mkt kontroll över mig ibland men aja! :) Det är huvudsaken att man har kul!! :D

Sen på söndan så åkte vi till backen, jag och bea alltså, jätte fint väder å härlig backe!! Hoppade lite idag men oj det var läskigt till en början höll på att ramla bakåt då jag landade men sen blev det bara skojj! xD

Ikväll så har jag varit och åkt 4km längdskidor med Maria och Oskar! det var jobbigt, men härligt!! :D

Nu ska jag snart sova måste upp 04.30 för ska åka med bussen 05.57, drygt men sant min handledare vill att jag ska börja kl 7 så hon inte förlorar så många timmar. Så det är bara å göra det då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu