To dance is wonderful! <3

Hej!
Var och dansade med mina vänner igår, det är så kul! Det gick bra, men var helt slut då jag kom hem pga. min förkylning (vi körde inte hårt igår).
Idag stannade jag hemma för att det är så jobbigt att vara i skolan och va förkyld.. har dessutom långdag idá går till 15.30. Ska försöka fara imorgon för då har jag bara två lektioner! =)
Sen på lördag blire feest!! <3 Min käraste Beatrice fyller 18 år idag!! :D  GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ÄLSKLING <3
så då ska vi till henne så hon blir firad också! :)
På söndag hade jag tänkt att (kanske) fara till backen beror på hur jag mår.. men det skulle vara jätte kul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu