Tagga!!! :D <3

Sitter nu på skolan och har tråkigt.. ska göra en uppgift SAM  det är svårt.. skulle vilja ha Åsa här nu som kan hjälpa mig... Men jag ska försöka å kämpa.. kanske måste jag stanna kvar efter att jag har slutat å fortsätta fram till dess att maria slutar blir nog bara 1h så det går ganska fort.

Taggar dansen ikv som faaan!! :D <3 <3 Är så himla kul att vi äntligen ska köra igång igen! Älskar verkligen att dansa linedance, och vi är ett så härligt gäng! <3




Sen så har jag gått och blivit förkyld igen också -.- väldigt jobbigt tur att jag inte behöver sitta i klassrummet å jobba, det skulle vara hämst! Måste försöka att säga till de två andra lärarna jag har idag om samma sak.. vill verkligen inte sitta i klassrummet å snora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu