Ska få vara med i VK

Vaknade utav att VK ringde i morse.. har ju fått erbjudande att få vara med i tidningen som jag sa tidigare.. De behövde en intervju med mig så det blidde över telefon eftersom att jag har varit hemma idag, var konstig i magen imorse så.. Har varit och gått på isen med Maria Lundström och fixat kort som jag ska skicka in till VK =)
Sen blir det att städa och förbereda inför morgondagens 18 års fest som jag ska ha här hemma.. men tänker inte avslöja nått som vi ska göra ;P
Kanske att jag skickar in den ?? men ska typ skicka in tre st lr fler sa han från vk, så de får välja ut en som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu