NU ÄR JAG 18!!!! :D <3

Äntligen så är man 18!! :)
Igår hade jag väldigt trevligt men mina kära vänner! Beatrice, Maria å och Signe.. först gjorde vi en tävling.. och Signe vann, sen blev det lite film tror den hette In the djungel lr nått sånt :P
Den var inte bra å den var inte dålig.. men inte just en sån film som jag gillar det var för mkt action.. vill ha mera humor!!
Men idag kmr de övriga å firar mig typ lite släkt å så!! Är sååå nyfiken på av jag ska få av mamma å pappa.... och om Andreas min "kära" bror har köpt något till mig... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu