Kaotiskdag

Första skoldagen var hemsk, fick veta att rektorn är svårt sjuk ligger i dubbelsidig lunginflammation.. :((
Så det var inte direkt en rolig nyhet att få höra första skoldagen..
Sen så hade jag inga lektioner alla i min klass förutom jag och en till var på praktik om jag hade vetat det så hade jag inte farit in överhuvudtaget! kom till skolan 08:30 åkte från skolan 10:30 sen tog jag 11:30 bussen hem! Det var skönt kan jag lova!! =)
Nu sen idag så har jag bara tagit det lungt haft rätt så mkt av dagen kvar.. hade kunnat städa mitt rum för jag var juh hemma 12:45 men kände mig för lat att göra det.. Men men.. jag måste ta tag i det innan lördag för då ska jag ha 18 års fest!! <3 :D då måste mitt rum vara skinande,, vill ju inte skämmas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu