Känns som att det var ett tag sedan

Hej på er alla!!

Ja det känns som att det var ett tag sedan jag skrev på bloggen än fast det inte var lika länge sen som det känns..

Nu: Sitter jag och har arbetsmiljö och säkerhet.. väldigt tråkigt! Jag är fortfarande inte bra från förkylningen.. och känner inte att jag har den där energin som krävs för att jobba idag.. får se om jag åker hem.. trodde att jag skulle spy imorse nästan så därför tog jag tåget så jag fortare skulle komma fram till stan.

Igår: Var det dans, kul men jobbigt!! hade så ont i vaderna och fötterna efteråt så jag fick skjuts av Nettan hem! <3
Taggar Skelleftetå!! snart än så är det ett tag kvar den 18 februari åker jag upp till Sävar, sedan på lördagen fortsätter resan till Skellefteå <3
Då blir det Fun competition!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu