Backen <3

Tjena!

Igår var jag på 18års fest hos Beatrice!! det var lite annorlunda för mig, har aldrig varit på en sån fest någon gång förut.. Det var mkt folk! Men inte så stökigt..

Idag:
Har jag varit i backen, med Veronica.. det var trevligt! Men det blev inte så många gånger vi åkte för veronica gnällde så mkt på att hon hade ont i fötterna :S
Å jag ville juh inte åka själv heller det är tråkigt!!
Men det var kallt som satan idag!!! :/ Så det var synd annars hade man kunnat åka mer.. men nästa gång ska jag fråga Filip lr någon annan som vill åka mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu