Shit vad ja e offline på min blogg :P

Som sagt jag har inte varit inne så mkt och skrivit på sistone... och det beror nog på att jag inte har samma intresse som förut! Sen så sitter jag inte vid datorn så mkt heller då jag kmr hem.. för att jag sitter vid den en hel del på skolan.
|
|
|
Igår var jag och köpte mig en ryggsäck, som jag idag inte är nöjd med.. kom på att den är förstor, och då jag har datorn där i så tar den nere i svanken trots att det är kuddar som ska vara mot ryggen så är inte alla kuddar det.. tror jag har lite konstig rygg lr så e jag för smal för ryggan helt enkelt! Men aja imorrn ska jag åka och byta in den lr ha pengarna tillbaks! Kollade på en annan då jag var där också, ska kolla på den mer noga imorrn =)
Åker med 9.05 imorgon så om det är nån jag känner då som ska åka in då från nordmaling så ses vi på bussen, Bea kmr jag nog träffa på bussen iaf! <3
|
|
|
Har idrott imorgon ååå jag taggar inte! :(( vi ska spela badminton på stadion, kmr nog att gå vilse då jag har hoppat av bussen.. Tror jag ska fråga om jag får åka med Nicklas dit kanske :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu