Pubben

Hej!

Igår, var jag och hjälpte Anette å Christoffer att packa ner deras saker en stund in på kvällen.. innan det så gorde jag inte så mkt.. ville vara ute så mkt som möjligt men.. tänkte ta en skidtur på isen men det går dåligt med bara en fungernade hand :P... Så jag gick ut med Ella istället några ggr... Sen på kvällen typ 20.30 gick jag upp till krogen (pizzerian) där var mamma, pappa, Roger, Åsa och Per- Olov då bjöd mamma mig på en cider :] det var inte så himla kul där så jag stannade bara 1h sen gick jag hem :P

Idag, har jag varit å kört fyrhjuling på isen, jag fick köra den själv ner till skatan! :) medans pappa å Andreas tog bilen jag fick också köra den tillbaks så klart. :)

Nu sen så ska jag köra in till Nordmaling med resten av familjen :)
Ikv, hade jag tänkt att få lite matte gjord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu