Lite bilder som jag har tagit.. har inte hunnit lägga ut dem förrän nu!


Hamnen i Rundvik (Skatan)





En skoter med högkamsmatta.. har varit framme ;P

Tog en prommis med hundarna på isen.

Det var jätte härligt att gå på isen prefekt före snön var packad väl så det gick bra att gå :)

Bilder från förra helgen i Ålidbacken

Beatrice

Jag (Annika)





Gårdagen i skolan

Har också fått prova på att jobba med schabloner

Min första uppgift inom dekorations målning

Lite modernare konstverk

Fick lära mig svamp målning

Mitt eget ligga verk som jag skulle göra för att läraren var sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu