Skolan igen... -.-

Nu har skolan startat igen... känns lite surt :P men har nu gått tre dagar å det har flytit på bra! Väntar nu på att jag ska ha statskörning kl 13.05, Elin ska komma å hämta mig på skolan :) snäll hon är.

Idag har vi inte gjort så mkt, haft engelska å svenska... nu sen ska vi ha estetisk verksamhet.
Sen är dagen slut... Ska nog fara på körskolan sen innan jag åker vidare från Nordmaling å hem, så man kan känna sig lite stolt över sig själv iaf! :)

Ikväll ska jag motionera med Maria L typ engligt vad som blev sagt igår iaf! :P




Är så himla trött idag :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu