Resurs och Svenska

Hej!! =)

Idag åkte jag in till skolan bara för att ha resurs och svenska.. lite galen kanske... men om det hade varit så bra att jag hade haft svenska papperen hemma så hade jag kunnat sjukanmäla mig och stanna hemma.
Men nu har jag gjort klart svenska uppgiften, vet inte riktigt vad jag ska göra på svenska lektionen men.. kanske måste läsa lr nått men då kanske jag får sluta ännu tidigare, eller göra några planscher om att min västerbottens ring är borta.

Men nu ska jag gå, svenskan börjar om 15 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu