SORRY!

Ledsen för att jag inte har uppdaterat så mkt men detta beror på att min egen dator e inne på lagning som jag säkert tidigare har sagt, å den skulle vara borta i 1 vecka men nu är den inne på andra veckan och har inte blivit lagad än.. vilket är skit och jag blir bara så förbannad jag behöver juh min dator inom skolan och sånt.. åååååååååhhh!!!!

Köpte en ny jacka idag, kan dock tyvärr inte lägga upp några bilder på den.. synd.. men den var inte billig kan jag lova, den kostade mig 1299 kr!! :O vilket sved lite :P

Skolan gick också bra, vi gjorde inte så himla mkt, hejde fogmassa där vi kaklade igår.. satte upp några hyllor, speglar å väggar.. de var väll det, fick sluta halv 2!

Har även hunnit med linedance ikväll, kul men anette körde lite hårt med oss ikv,, men men.. Vi fick springa med i ett antal danser med som jag inte har fått lära mig eller som det var jätte länge sedan jag fick lära mig,, en var JUKEBOX den var kul! om man kan den ordentligt..

Men nu äre god natt, ska upp halv 6 imorrn så behöver sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu