Skogshuggare= tråkigt

Jag, Åsa, Janne å pappa har jobbat som skogsarbetare idag, drygt. Vi har tagit ner ett antal små träd i stugan och dragit ihop till högar för att sen kunna tända på det :P

Härligt att vara hemma nu iaf! å ikväll blire att vara med min kära vänn Maria jag har ingen aning om vad vi ska göra men..

Fick även uppdrag av pappa att städa bilen innan vi åker till fjällen på torsdag så jag vet inte när jag ska göra det idag lr imorgon ? skulle jag tro, för sen i veckan kommer jag inte ha tid med det då man kommer hem till middagstid så hinner man inte göra så mkt efteråt slappa, duscha, göra läxor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu