Kort dag :P

Det är ganska härligt då man inte går i skolan så länge, men jag hade fan vare gladare om jag slutade 2 eller 3 men nej nej jag fick sluta 11!! och då hade jag planerat redan igår att jag skulle stanna på skolan å plugga för att jag har så mkt att göra å inte gör det då jag kommer hem. Så där satt jag å pluggade från typ 12 till halv 3 de var drygt kan jag lova, å trött blev jag också! Sen åkte jag ner på stan för att köpa en ring, men är sååå svårt att köpa själv så jag hittade ingen som jag gillade,, gick på Clas ohlson innan och tänkte kolla om ett USB-minne men det fanns så dåliga så jag sket i det! Tog fyra bussen hem. Sen så glömde jag låsa toalett dörren på biblioteket så hade bara tur att ingen kom in!!


Men nu äre dans snart!!! Har längtat ända sen förra tisdagen!!

Kommentarer
Postat av: Beah

tookig dag det blev.

2010-10-01 @ 14:02:04
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu