Fan vad drygt!!!

Asså nu e de drygt i skolan ligger efter i matten, å en del andra uppgifter som ska in men dom ligger jag inte efter med men.. ändå skit drygt, sen ska jag vara ledig tillveckan torsdag fredag å de innebär att jag kmr få plugga uta ba fasen!!

Tisdagen gick fint då var jag ledig! Hade en plan på att åka in till stan ändå å göra bort några ärenden men så... klantig som jag är så missade jag 13.15 bussen sååå typiskt å de e första gången det händer!! Men min bror blev väldigt glad kan jag lova!
Dansen på kvällen gick finemang, men jag måste träna på fotpositionerna, hålla ut armarna ovanför axlarna, och träna på att bära en stol med raka armar.. jag har en del att göra med andra ord..
Men taggar helg snart igen!!!! :D :D


Make love hette en dans

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu