Fan vad det är tråkigt att vara sjuk! :(

Asså en dag att vara sjuk är så himla tråkigt! Men jag har ändå inget lust att åka till skolan imorn för då kmr jag bli tvingad säkert att vara med på idrotten å den energin har jag inte riktigt än då kommer jag säkert bara att bli mer förkyld å helt slut.. Så jag åker till stugan istället där mamma å pappa är å tillbringar helgen där,, det kan nog bli skönt!

Jag har gjort så lite jag bara kunnat idag, har sovit välldigt mkt idag.. typ inge mer sett på tv å suttit vid datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu