Byggteori

Sitter på byggteori lektionen nu utan lärare.. hur bra tror ni det funkar.. inte så bra :/ vi är 3st här inne dom andra två sitter å spelar spel tror jag, medans jag skriver här. Vi hade lärare innan lunch och då gjorde vi teori.. Läraren gick ut och det var någon som spelade musik högt och vi ville inte höra på den så det var en som sa till han att stänga av musiken, då fick en annan person som inte ens hade med det att göra frispel och hotade med att slå killen om han inte upprepade vad han sa, men grejen är att han inte ens sagt något olämpligt iaf inte vad jag kunde höra.


Då jag kommer hem så måste jag räkna matte ska ha räknat klart kappitlet tills på onsdag har typ 3 sidor kvar :P

Taggar dansen imorgon!! <3 :D



Kommentarer
Postat av: beah

men signe är allt kul och du vet juh inte i detalj vad vi gjorde där heller, så tyyst på dig! hahahhah ;]

2010-09-14 @ 09:47:35
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu