Sjösjuk!

... Är tur att man inte blir i första taget... men att jag blev lite rädd det måste jag erkänna, då jag och pappa skulle åka för att ta upp näten idag vi åkte typ vid 10 och kom hem halv 12. Det var sjögit kan jag lova, vågorna var nästan lika hög som båten, och då vi hade kommit fram till näten nästan så hände det som inte får hända... motorn la av! och vi fick ro den sista biten fram och sen yttligare 20-30 min på hemvägen innan vi fick igång motorn igen!! Och då var jag lite rädd då motorn la av, det första jag tänkte var att ringa till någon med båt!! Men pappa hade ställt in sig på att ro hem... Men som tur så behövde han inte göra det.

Nu är vi ialla fall hemma, vilket är väldigt skönt!!


Lite övedriven bild men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu