Orkade inte

Halloj! Jag orkade inte skriva ett inlägg igår kväll, kollade datan en snabbis sen somnade jag.

Dansen var kul igår körde repition och sen även Ghost train ååh den är så rolig!! då man kan leka lite å springa runt :D.

Imorse vaknade jag för sent som vanligt... kl 06.00 istället för 05.00 och det blir stressigt då kan jag lova.. Hoppade på bussen 06.45 han åka typ till Nordmaling, och då började jag känna mig konstig i magen.. fattade ett snabbt beslut att det var lika bra att hoppa av i Håknäs ifall det skulle bli värre :P kändes som att jag skulle spy på bussen ett tag... Så pappa kom å hämtade mig <3 Sen sov jag från 07.30- 15.00 :O knas jag vet med sköönt!!

Men tar nya tag, nu ska jag sy upp mina arbetskläder (byxorna)

Kan lägga upp bilder så ni får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu