Mercedes Benz

I like <3! vi fick åka en ny buss imorse en Mercedes Benz, den var så härliga säten i, det var typ gelé i nackstöden man sov hur bra som hellst =) jag ville inte kliva av bussen då det var dags men hade inte så mkt till val.

Skolan gick fint idag lr ja hyfsat förutom matte provet som gick åt skogen, men annars datakunskapen gick fint fick beröm:) idrotten gick också bra, vi var på Gammlia gym å tränade var ganska skönt att känna att man har kvar lite muskler ändå ;) fick beröm av Nicklas där med :). Gick sen med Anna till stan och köpte en present till Grace eftersom att hon fyllt år i tisdas så hade jag inte hunnit köpa något men nu har jag det :). Sen blev det btsn och tre bussen hem!!

Så underbart skönt med helg! <3

I helgen händer:
Fredag kväll vara med Maria
Marknad på lördag
Byta däck på lördag
Ev, läxläsning på söndag


Kommande vecka är ganska full i mitt schema det står saker på nästan varje dag i min Almunacka :(, men det positiva är att det är roliga saker vissa och andra mindre roliga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu