I like them!! <3

Ååååh!! Jag vill ha!! får sån besluts ångest, det står mellan två par skor de ena paret kanske passar min stil bättre men är dock inte lika sköna som dom här är... Jag vill ha samma typ som de på bilden men lädret är som mera "flammigt" om man nu kan säga så, svårt att förklara dem hade inte just den skon på nätet. Har varit å provat samma sko i butiken nu i två dagar,, gillar den bara mer och mer :) Kostar 499kr så jag kan inte komma över ett par kängor så mkt billigare :P

Lämna en kommentar å säg vad ni tycker, jag behöver verkligen eran hjälp!!!!

Kommentarer
Postat av: Beah

dom ee snygga!

2010-10-25 @ 17:37:16
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu