Grejor! :)

Måndag idag och det gick bara fint! Gjorde prov, det gick mindre bra men fick G och det ör jag nöjd med fast det var precis på gränsen 22 var g och jag fick 22p.

Sen blev det att läsa teori fram till lunch. Efter lunchen fick jag gå ner och få en hel målarlåda med grejor och en skyddsutrustnings väska som jag måste ha med mig på praktikplatsen!! Imorgon blir det att måla mera!! <3 Härligt och det är typ bara jag och en till som går den linjen :P men ändå härligt då kan jag ta åt mig ännu mera av informationen som läraren ger ut! vilket är bra.



Bilderna är tagen från google!

Kommentarer
Postat av: Beaa

I love it too<33333333!!!!!

2010-10-20 @ 09:35:25
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu