four wheel drive

Idag har jag varit ute i stugan och hjälpt mamma å pappa en del, pappa har fällt ner ett stort träd jag fick dra bort riset med fyrhjulingen =) det var kul! men jobbigt att slänga upp på högen :P

Sen åkte jag och letade svamp men hittade bara två vanliga kantareller så dom fick vara kvar eftersom att dom var så små...

Men nu är jag hemma och mamma å pappa är kvar i stugan för dom ska stanna över där.. Här kommer lite bilder som jag tog idag =)





Trädet ville inte fara dit vi ville än fast vi drog i repet som vi hade spänt upp..
så var det tur att det inte for på stuga för att det lutade åt just de hållet!
Jag säger bara pjuh att det är nere nu!!




Min dag i stugan, lägger inte upp någon bild på mig själv för den blev så ful :P

Kommentarer
Postat av: Beah

vad ni grejjar, blir fintfint får komma ut någon dag då jag blivit frisk! :D

2010-10-10 @ 11:05:15
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu