Finemang!

Skolan gick bra idag, och äntligen har vi fått våra arbetskläder men... alltid är det något som e fel :((
Byxorna e för vida å för långa, jackan e i S men är ändå förstor, tröjan e vit å genomskinlig och skorna e fula men sköna! Visst ni får säga att jag klagar mycket men man vill faktiskt se bra ut på praktiken också!! vill juh inte skämmas, mössan var dock bra =) alltid nått potisivt!!

Har fått måla tak och väggar idag, även maskera lite, plus att jag fick göra prov imorse och fick veta att vi har redan imorgon det andra provet del 2 i boken :O :O fuck vad drygt det måste vara ett skämt.. men inte då.. Jag begriper inte hur jag ska kunna plugga in det tills imorgon, jag har juh inte ens läst igenom hela boken än! MÅSTE GÖRA DET IKV!!!!


Taggar dansen fett mkt imorgon!! <3 har längtat nända sen förra onsdan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu