Finaly home!! <3

Härligt att vara hemma såhär på en fredag, skulle gärna ha varit hemma tidigare än 16.30... men sånt e livet, än fast man slutar 14.00 så är man hemma sent.

Dagen i övrigt har vell funkat drygt dock med två 45 mins matte lektioner en på morgonen å en efter lunch sen resurs direkt på det utan rast i mellan. :P
Men jag chillade bara framför datan på resursen gjorde först klart datakunskaps uppgiften sen bara kollade runt lite =)

Nu: Kanske jag ska vara med min kära vän Maria L. <3 :)

Ha en riktigt trevlig helg alla!! Själv ska jag försöka plugga till Byggprovet som vi har till veckan plus att vi har matte prov på fredag.. :(( pust!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu