Mammas att göra idag lista

Booring!! säger jag bara! Mamma gjorde en lista igår på vad vi ska göra idag, och jag har faktiskt gjort lite, jag har:
Kört in fyrhjulingen in i källaren där den ska vara
Damtorkat tv-rummet + Datarummet
Varit ute på en prommis med Ella (min hund)
Sen ska jag också ta in ved :P
Igår damsugade jag mitt rum och renbäddade sängen det stog också på listan så jag slapp göra det idag :)

Jag MÅSTE ta mig i kragen och fara på trafikskolan någon dag under lovet, har inte varit där en enda gång!!!
Bara jag får någon skjuts, vet inte om det går några bussar härifrån på lov :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu