Brandstationen -Umeå

Hej! Idag var jag på en kurs som heter Heta arbeten... jätte trist men men.. det funkade, vi fick se några filmer och fick en stor och god macka till fika på morgonen och varmchoklad, lunch åt vi på nolia det blev ris och kallskuret kanske inte var super gott men.. Sen efter lunch åkte vi till deras övningsområde vid flygplatsen och fick släcka en mindre brand med brandsläckare och jag har aldrig använt en släckare någon gång så jag var den enda som inte lyckades släcka elden själv, så Johan en klass kompis fick hjälpa mig! :] det var piinsamt. Sen fortsatte vi till typ tre på stationen, tog fyra bussen hem.

Nu... taggar jag dansen ikväll.... men jag fryser som attan!!! har fortfarande vinterhalsduken på mig som jag har normalt ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu