YIPPIE!!!!- ÄNTLIGEN!!

YES!! äntligen har jag fått GODKÄNT I MATTE- åh vad glad jag är och ännu en bra sak- jag har två sommar jobb i sommar :D ! kommer tjäna money! :) det gillas starkt. Nu ska jag bara köpa mig ett par arbetsbyxor för jag ska jobba hos kyrkan å det stog oömma kläder så och jag har inga direkt "oömma" kläder, så då måste man införskaffa sig ett par- å det är aldrig fel att ha om man ska jobba hemma heller så :)


Alla på denna video kan inte Ghost train så bra, men jag tycker den dansen är riktigt rolig! Jag valde den för att jag är så glad idag =)!! =D

Kommentarer
Postat av: Grace

Grattis!!!!!! :P

2010-05-27 @ 16:19:29
URL: http://blogg.vk.se/gracesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu