Virus :( :(

Nu har min data fått virus också, den vill inte starta :( så jag ska fara in med den till Nash ikväll! Hoppas att han fixar den fort :P. Det suger vekligen att vara utan dator som tur är så har vi en fast data nere men den är sååå seg!! De är bara jobbit att sitta med den :P


Idag gick skoldagen faktiskt ganska bra, först hade vi naturkunskap, och vi pratade om det NP-PROV som vi ska ha på onsdag i KEMI inte kul alls!! tror det var 8.10-10.50 (usch) jag ska igentligen börja 11.40-12.30 så det känns surt att börja så tidigt då!
Sen hade vi matte och det gick vell ganska bra. Pratade med Maria Å idag och jag och Maria L ska typ åka in till stan imorn å besöka deras skola dom ska få visa oss runt :) hoppas det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu