Ursäkta.. för att jag inte varit så aktiv..

Tjaba! Jag har inte skrivit så mkt här på bloggen på ett tag viserligen så var det vell inte så himskans länge sen jag skrev men men..


Idag har jag varit i skolan som vanligt haft Fysik-prov och det gick vell sisådär :/ sen blev det matte och nja säger jag (tror jag har hamnat i något staduim där det inte går så bra med matten, mkt beror nog på att Elin är mamma ledig och att vi nu har vikarie istället resten av terminen.)

Ikväll vare linedance lika roligt varje gång!! Vi lärde oss en ny på den lättare kursen "Sexy Baby" som jag ska lägga upp en video på =) sen körde vi lite repetition! På den svårare kursen lärde vi oss ingen ny för att Anette hade fått ryggskott :( tråkigt nog, men jag förstår att hon inte vill röra på sig så mkt då så att det inte blir sämre.
Ett band skulle dit å spela imorn så vi kunde bara köra till 21.00 istället för 21.30 :(.


Men nu är det juh snart helg!!! Sista skoldagen imorn sen blir det lång helg!! Jippie!!

Vad händer för er i helgen då?? Jag ska ialla fall vara med en kompis nån dag under helgen troligtvist fredag eller lördag. Sen kommer jag nog att ligga i stugan nån natt också med rästen av famlijen.


Här kommer Sexy Baby!!


Kommentarer
Postat av: beah

jaa, det får vi göra men måste öva tävlingsdanserna först! :D



jag har sett den dansen live i luleå med sperskojj

2010-05-12 @ 11:39:43
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu