The sun is nice <3





Dålig luktkänsla
Dålig luktkänsla En man och en kvinna var ute på söndagsutflykt i bilen.
Efter ett tag passerade de en hage, där tjuren höll på för fullt med en ko.

Kvinnan:
- Hur kan tjuren veta att kon vill?
- Jo svarade mannen, det känner tjuren på lukten.

Lite senare körde de förbi en hage med får, där baggen roade sig med en av tackorna.
Kvinnan frågade igen:
- Men hur vet baggen att hon vill?
- Ja det är samma där, sa mannen, det känner han på lukten.

De kör vidare under tystnad. En stund senare tittar kvinnan på mannen och säger:
- Du är täppt i näsan idag va?

Är det någon fler än jag som inte fattade den där ???!






Visst är det härligt med soliga dagar!
Nu sitter jag på bron men datan i knät, så härligt att det äntligen kommer bli sommar! :D
Men jag kan inte bara sitta å lata mig idag måste göra lite nytta också :P Såå jag måste ta in lite ved, plugga till matte-provet pappa ska hjälpa mig med det, sen ska jag försöka få pappa att fara ut å övn-köra med mig också! Allt detta ska hinnas med ikv men veden blir nog att jag tar itu med ganska snart!


Dansen igår gick fint vi körde Ghost train och några till jätte kul! Jag höll på att skratta ihjäl mig då vi körde den på lättare kursen för dom som är nybörjare hann inte riktigt med jämt och den går såååå fort! men kul vare! :D(haha) tur att vi inte började springa runt då hade dom tappat bort sig riktigt :P.
Sen på svårare lärde vi oss två tävlingsdanser som Bea ska tävla i på Swedish Open Jag önskar henne ett stort lycka till! En sumering av gårdagens kväll då: Ja...Kul vare som alltid men nu måste jag vänta ända tills den 1/6 innan vi kan dansa igen :( :(



Skoldagen då.. den gick bara fint, hade bara en lektion + sovmorgon kan det bli bättre- jo de kan det faktiskt att vara ledig en sån här dag skulle sitta fint! Men men jag får inte klaga var hemma 1 och hade nästan hela dagen kvar!



Ha det så gott alla!!!




Här kommer videon på Ghost train!


Kommentarer
Postat av: beah

jaah, han äger! :D

2010-05-27 @ 18:18:23
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu