Rix fm vare tänkt ! :P

Japp det var tänkt att jag skulle fara på rix fm- festival på torsdag med det går nog inte har inte råd å mina föräldrar vill inte att jag ska fara åtminstone så vill inte mamma det. Men tror jag sparar pengar å far på dans på fredag istället det är mkt roligare! :D


Måndag
Denna dag har inte varit så jätte bra,, morgonen började dåligt. Då jag vaknade och kände en smärta i nacken så tänkte jag bara att har jag fått nackspärr ??! - Jo mycket riktigt å den har inte gått över än har haft det hela dagen nu! riktigt jobbigt. Skolan gick vell inte jätte bra på No fick vi laborera och vi skulle typ göra en koldestillation tror jag att det hette; alltså hetta upp små träbitar i ett provrör som sedan kommer ut i en vit gas i en e-kolv och kvar i provröret blir då kol! Och det luktade någon fruktansvärt kan jag lova!!!
Sen var det dags för matte och det var ett prov som väntade på mig- första delen gick bra men den andra... gick mindre bra- det var svåååårt!!


Men nu... nu väntar jag på min vän Beatrice hon ska komma till mig efter att hon har ätit å då ska vi måla naglarna på varandra :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu