Någon som vill kratta klart vår gräsmatta??!

Det är verkligen tråkigt att kratta å att sedan måsta styra bort dom där jäkla högarna också! Jag har varit ute å jobbat hela dagen, först så fick jag ta bort alla lövhögar som Andreas hade krattat ihop :P sen har jag tagit ner två gungor från ett träd och ett rep så jag fick vara lite tarzan där eller jag försökte det slutade med att jag fick hämta en stege för det gick inte så bra att klättra grenarna satt så högt upp!!
Sen har jag ätit glass med det var gott!! :D

Pappa tvingade mig att övn-köra moped med Andreas annars skulle inte jag få köra bil, så det var bara att låta Andreas köra moped! än fast jag inte ville att han skulle göra det!!!

Ikväll ska jag förhoppningsvis lämna in moppen hos Christoffer om dom hör av sig :P. Sen ska jag vara med Maria och några till och typ sjunga Singstar å spela Buzz! :)

Kommentarer
Postat av: beah

de kan du allt göra men inte vara med mej, nene :(

2010-05-09 @ 10:53:37
URL: http://dotternsjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu